LinkedIn yaptığı açıklamada, dinamik reklamlar, kısa bir süre sonra kampanya yöneticisinde ki tüm reklamverenlerin kullanımına sunacağını açıkladı.
Bu değişiklik ile beraber reklamverenler, kampanya yöneticisinin self servis seçenekleri aracılığıyla kendi başlarına dinamik reklamlar oluşturabilecek.
Masaüstü sitesinden kolay bir şekilde kurulabilen dinamik reklamları kullanan reklamverenler, reklamlarının performansını kampanya yöneticisi’nde izleyebilecek ve A / B testinden yararlanabilecek.
Ayrıca kullanılan sistem sayesinde, dinamik reklamlar, reklamverenin herkese açık bilgilerini kullanarak, otomatik doldurmasına olanak tanıyor.
Sosyal Medya Pazarlaması Nedir? Nasıl Yapılır?
Dinamik Reklamları Yakında Kullanabileceğiz
Şirketin kullandığı duyuru durumları gibi, dinamik reklamlarda, kampanya yöneticisinde self servis aracılığıyla erişilemeyen tek reklam birimiydi.
“LinkedIn Pazarlama Çözümleri artık tüm temel formatları self servis aracılığıyla sunarak, tüm çevrimiçi pazarlamacıların LinkedIn’in reklam araçlarını kullanmasını kolaylaştırıyor, böylece pazarlama hedeflerine ulaşabilmeleri kolaylaşıyor. Dinamik Reklamlar, self servis bazında kullanılabilen son yerel reklam birimidir. ”
Dinamik Reklamların Avantajları
Kişiselleştirme
Fotoğraf, ad, şirket ve iş ünvanı gibi bilgiler, kullanılan sistem sayesinde her üyenin profil bilgileriyle otomatik olarak kişiselleştirilir.
Ölçeklenebilirlik
Reklam oluşturma aşamasındayken, her hangi bir yere reklam metni yazdığınızda gerisi otomatik olarak yapılır. Bu bölüm, farklı dilleri konuşan kullanıcılar için önceden oluşturulmuş şablonları ve otomatik çeviri özelliğini içerir.
Birden Fazla Hedef
Marka bilinirliğinin takibini “takipçi reklamlar” sayesinde veya web sitenize gelen dönüşümleri “spotlight reklamlar” kullanarak yönlendirebilirsiniz.
Dinamik Reklamlar, önümüzdeki hafta içinde tüm işletmeler için Kampanya Yöneticisi’nde kullanılabilir halde olacak.