Pinterest’te Tek Bir Reklam ile Birden Fazla Ürün Tanıtılabilecek

Pinterest’te Tek Bir Reklam ile Birden Fazla Ürün Tanıtılabilecek

Özellikle kadınların ve tasarımcıların sıklıkla kullandığı sosyal medya platformu ve görsel arama motoru Pinterest‘te tek bir reklam ile birden fazla ürün tanıtılabilecek. Pinterest yeni reklam modeli ile hem kullanıcılarını reklam vermeye yöneltmek hemde reklam veren kullanıcıların daha fazla ürününü tanıtmasını sağlamaya çalışıyor. İşte tüm detaylar…

Pinterest’te Tek Bir Reklam ile Birden Fazla Ürün Tanıtılabilecek

Her geçen gün kendini geliştirmeye devam eden görsel sosyal medya platformu Pinterest,  yeni bir reklam biçimi deniyor. Pinterest’in geliştirdiği yeni reklam modeli sayesinde Pinterest’te tek bir reklam ile birden fazla ürün tanıtılabilecek.

Pinterest’in “Promoted Carousel” adını verdiği bu yeni reklam modeli sayesinde reklamverenler reklamlarında 5 farklı görsel kullanabilecekler. Reklemverenler dilerlerse 1 ürüne ait maksimum 5 farklı görsel kullanabilecek veya maksimum 5 farklı ürünlerinin tanıtımını yapabilecekler.

Şirketin yaptığı açıklamaya göre, bu reklam biçimi, marka bilinirliğini arttırmanın, trafik ve dönüşüm oranı gibi performans hedeflerini artırmanın etkili bir yolu olabilir.

İşte Açıklamanın Bir Kısmı

“Bu yeni reklam biçimi sayesinde reklamverenler bir ürünün çok sayıda özelliğini takipçileri ile buluşturabilecek. Ayrıca kullanıcılara birden fazla öge göstererek veya çok görselli bir marka hikayesi ile bilinirliği arttırarak ek satın almalar gerçekleştirilebilir.”

Promoted Carousel içerisinde yer alan her bir slaytın kendine ait özellikleri bulunuyor. Bu özellikler ise şöyle;

  1. Görsel (Fotoğraf, Çizim, vb.)
  2. Başlık Alanı
  3. Açıklama Alanı
  4. Açılış Sayfası (Instagram’da yer alan bağlantıya git benzeri)

Bu yeni reklam türü kullanıcıların Besleme bir diğer adı ile takip ettikleri Pinleri gördükleri sayfalarda gösterilecek. Promoted Carousel’e erken erişimi olan ve bu yeni reklam biçimini kullanan markaların ilk raporlamaları ise şu şekilde;

  1. Marka bilinirliğinde yükseliş gözlemlendi.
  2. Reklam performansı oldukça arttı.
  3. Ziyaretler 3 kat arttı.

Promoted Carousel artık Pinterest reklam pazarlarındaki tüm işletme hesapları için kullanılabilir durumda.

Kaynak: Search Engine Journal

Yorum Yap
0 Yorum yapan