Yerel İşletmeler İçin Geliştirilmiş SEO Yolu

Yerel İşletmeler İçin Geliştirilmiş SEO Yolu

Yerel bir işletme gelişmiş çevrimiçi pazarlama alanı oluşturmak için çabalıyor. Güncel zamanlarda daha fazla e-ticaret üzerine gelmeye başladılar. Artık her bir kişinin kendi dijital firması bulunuyor.

Kullanıcılarınıza veya müşterilerinize erişim sağlamak için sosyal medya hesaplarınızı kullanın. Tüm kampanyalarınızı, yeni içeriğinizi, makalenizi sosyal medya üzerinden paylaşın. Daha cazip isimler ve fotoğraflar seçerek kullanıcı kitlenizi elinizde tutun.

Bu şekilde haftalık veya aylık olarak arama motorlarında üst sıralarda kolaylıkla bulunabilirsiniz. Yerel İşletmeler arama motorlarının göz bebeğidir. Çünkü, Yerel İşletmeler arama motorlarına çok fazla kullanıcı çekiyor. Bu yüzden arama motorları Yerel İşletmeler için ayrıca makaleler oluşturuyor.

Yerel İşletmeler İçin Geliştirilmiş SEO Yolu

Kelime Araştırma

Kitlenizi belirlemeniz için en önemli alanlardan birisdir. Anahtar kelimenizi makalenize, içeriğinize uygun olarak seçmelisiniz. Faktörünüz eğer SEO ile ilgiliyse “Arama Motoru Optimizasyonu” “SEO” bu kelimeleri çok fazla kullanmanız gerekiyor.

Sadece anahtar kelimeleri makalenize uygun olarak belirlemeyin. Anahtar kelimenizi daha iyi seçmek için aşağıda bulunan adımları deneyin.

1. Araştırma

Seçtiğiniz anahtar kelimenin arama motorlarında günlük veya haftalık ve aylık olarak kaç kere aratıldığını araştırın. Eğer yüksekse ve orta ise kullanmanızda fayda vardır. Aynı zamanda Google Adwords ile de kullandığınız kelimenin size vereceği kazancı görebilirsiniz.

Araştırma için Google Trends sitesine gidin. Araştıracak olduğunuz kelimeni girin ve aratın. Daha sonra menü ve analiz ile karşılaşacaksınız. Burada hangi ülke, zaman, kategori ve arama bölümünü soracaktır. Bilgileri doldurduktan sonra kelime analizini yapmış olacaksınız. Normal olarak zamanı 1 ay veya son 1 hafta yapmanız daha iyi olacaktır. Gündemi takip etmek her zaman daha iyidir.

2. Seçim

Araştırma yaptığınızda kelimenin güncel aramalarda çok fazla işlendiğini gördünüz. Şimdi asıl sıra makalenizde bu anahtar kelimenin bulunmasıdır. Belirli bir sayda anahtar kelime işletmeniz gerekiyor. Eğer anahtar kelime makalenizde çok fazla geçerse arama motorları tarafından spam olarak algılanır. Eğer çok az kullanılarsa o zamanda uygun olmayan anahtar kelime olarak algılar.

Bu yüzden makalenizdeki anahtar kelimelere dikkat edin. Klasik bir makale 300 kelime oluyor. 300 kelimede en fazla 4 kere kullanın en az 2 kere. Bu şekilde ortalama bir anahtar kelime sayısına ulaşmış olacaksınız.

On-Page Sayfalar İçin Faktörler

Tekli sayfaları optimize etmek daha kolaydır. Aynı zamanda On-Page sayfalar arama motorlarında daha hızlı görünür. Çünkü, kullanım kolaylığı, ulaşılabilirlik ve diğer konularda daha üstün oluyorlar. Ancak On-Page sayfalarınızda dikkat etmeniz gereken birkaç bölüm var.

İlk önce HTML, CSS ve Java Script yazılımlarınızı denetlemelisiniz. Çünkü, herhangi bir yazılım çok fazla olarsa sayfanızın daha hızlı yüklenmesine yardımcı olmaz. Aynı zamanda sayfa boyutunuzu yükseltir ve arama motorlarında kötü yazılım olarak algılanır.

Müşteri Yorumlarını Gösterin

Eğer müşterilerden olumlu yorumlar birikebilir ise yorumlarınızı sitenizde bir alana yerleştirin. Bu şekilde müşterilerinizin sizin güvenli olduğunu görebilir. Müşterilerinizin yorumlarını aldıktan sonra sosyal medya hesaplarını yerleştirebilirsiniz.

Bu şekilde ziyaretçiler müşterilerinizle iletişim geçerek nasıl web site oluşturduğunuzu sorabilir.

Trafik Arttırma

Trafiğinizi arttırmak için kitlenizi elinizde tutmanız gerekiyor. Elinizden geldiği kadar topluca bir rehber oluşturun. Mesela, WordPress SEO Rehberi 10-1

Bu şekilde 10 makalenizi kullanıcılarınız okuyacaktır. Örneğin, bir kullanıcınız ilk makalenizi okudu devamınıda öğrenmek için diğer makaleye gitmek zorunda kalıyor. O zaman kitleniz çoğalır ve 1 kişiden 10 görüntülenme alırsınız.

Paylaşım yaptığınız sürecede kitleniz artacak ve 10 kişiden 100 görüntülenme alırsınız.



Yorum Yap
0 Yorum yapan