Acemi Pazarlamacılar İçin Anahtar Kelime Araştırma Kılavuzu-3

Acemi Pazarlamacılar İçin Anahtar Kelime Araştırma Kılavuzu-3

Acemi Pazarlamacılar İçin Anahtar Kelime Araştırma Kılavuzu-3 (Uygun Anahtar Kelime Bulmak)

Yeni Başlayanlar İçin Anahtar Kelime Planlaması İçin En İyi Anahtar Kelime Araştırma Araçları

Anahtar kelime araştırma araçları, insanların aradığı kelimeler ve kelime öbekleri ve neyle rekabet etmeniz gerektiği ve web sitenize ne değer katacağı ile ilgili bilgiler sağlar.

Bu araçlar Google tarafından ücretsiz olarak sağlanmakta ve Google tarafından sunulan en iyi üç tanesi şunlardır:

Google Anahtar Kelime Planlayıcı

Bu, SEO uzmanları tarafından birkaç yıldır kullanılan en popüler ve en iyi anahtar kelime araştırma ve planlama araçlarıdır.

Bu aracı kullanabilmek için, AdWords hesabını kullanmanız gerekir, ancak söz konusu hesapta herhangi bir ödeme yapmak için herhangi bir yükümlülüğünüz yoktur.

Web siteniz için anahtar kelime fikirleri almak için, Araçlar’a gitmelisiniz.

“Analiz → Anahtar Kelime Planlayıcı → Arama Hacmini Al”

Bu sayfada, aradığınız anahtar kelimelerin arama hacmini ve rekabet düzeyini elde edersiniz. Bu arama hacmi, ülkenizde geçen ay yapılan aramalara göre gösterilir.

Ayrıca bu arama hacmini yıllık bazda da alabilirsiniz.
Beyin fırtınası bölümünde daha fazla anahtar kelime fikri almak için bu araçta bir seçenek bulunmaktadır .

Google İnstant

Google instant, anahtar kelime araştırmasına yardımcı olan Google tarafından sağlanan başka bir araçtır. Bazen, uzun kuyruk anahtar kelimeleri, Google Anahtar Kelime Planlayıcı aracında tam arama hacimleri sağlamaz.

Google anlık, önceki arama verilerinizi kullanarak arama işlemini tahmin etmenize yardımcı olur. Kural, terim Google’da ilk kez ortaya çıkarsa, daha sık aranır.

Bu araç, vücut anahtar kelimelerinizin gerçek ve uzun kuyruk varyasyonlarını bulmaya ve kullanıcıların gerçek aramalarda onları nasıl aradıklarını anlamaya yardımcı olur.

Google anlık verilerini uzun bir liste halinde çekerek çalışan UberSuggest veya KeywordTool.io gibi başka araçlar da vardır .

Google Trendler

Bu araç, arama hacmindeki değişiklikleri ve eğilimleri bir süre boyunca görmenize yardımcı olur.

Bir anahtar kelime yazabilir ve aylar veya hafta veya yıl boyunca nasıl değiştiğini görebilirsiniz. Bu aracı kullanan anahtar kelimeler için mevsimsel eğilimleri de bulabilirsiniz.

Araç, son 30 gün içinde büyük aramada bulunan anahtar kelimeler bulmanıza yardımcı olur.

Arama Sonuçları izleyin

Yeni başlayanlar genellikle anahtar kelime fikirlerini beyin fırtınası yapar ve hacmi belirler ve web sitelerinin anahtar kelimelerini seçmek için araçlardan yararlanırlar.

Ancak bu süreçte, arızalı olan birçok DIY sitesi belirlediler, çünkü anahtar kelime araştırmalarının 3 önemli bölümünü atlıyorlar ve bu da arama motorlarının anahtar kelimenizi nasıl yorumladığını anlamaktır.

Bunu bulmak için Google aramasına gitmeli ve ardından arama sonuçlarına göz atmalı ve kararınızı vermelisiniz .

Google, Anahtar Kelimeniz Hakkında Düşünüyor mu?

Arama sorgularında çok fazla sorun var ve Google algoritması birçok nüansla uğraşmak zorunda. Kullanıcılar bir kelimeyi veya iki kelimeyi anahtar kelime olarak ararsa, Google, arama yapan tarafından girilen kelimeyle en alakalı olduğunu düşündüğü web sitelerini görüntüler.

Google, anahtar kelimenin içeriğinizle alakalı olmadığını ve farklı bir anlamda aldığını düşünürse, herhangi bir çabaya rağmen şansınız yoktur.

Google’ın, anahtar kelimeleriniz hakkındaki algoritmasını anlamak için Google’da hedef anahtar kelimelerinizi aramalı ve ardından en iyi on sonuca bakmalısınız.

En iyi 10 listede yer alan web sitesi, web sitenizin amacına uygun mu?

Ticari web siteleri mi yoksa sadece bloglar mı yoksa garip bir şey mi?

Arama sonuçlarında listelenen web siteleri rekabetinizdeyse ve yaptığınız işe yakınsa, o anahtar kelime için rekabet avantajı vardır.

Web sitesi içeriğinizi oluşturmak için uzun çekim anahtar kelimelere dikkat edin.

Gösterilen Arama Sonuçlarını, Rekabet Edebileceğiniz Bir Şey Var mı? 

Anahtar Kelime Araştırması

Bir arama sorgusunun rütbesine karar vermeyi düşünmek için önemli olan çok sayıda faktör vardır .

En etkili faktör, bir web sitesinin yetki veya güvenilirliğidir.

Anlamak için biraz karmaşık olsa da, arama motorlarında bir itibar yaratmak zaman alır. Temel fikir, Google’ın Wikipedia , Amazon veya başka bir marka gibi bir web sitesine başka bilinmeyen web siteleri üzerinden sıralamasını vermesidir.

Dolayısıyla, anahtar kelime araştırmasının bir bölümünde, bu büyük markalarla da rekabet edeceksiniz. Ve sonra amaç kazanmaktır. Bu zor değil mi?

Evet, emin olmak imkansız değil. İlk önce daha küçük ve yerel seviyede rekabet edebilir ve zirveye taşıyabilir ve daha sonra küresel düzeyde rekabet etmek için ilerleyebilirsiniz. Yerel seviyede rekabet etmek, kazanma şansınızı artırır. Bu araçta belirli bir anahtar kelime için sıralamalarınız hakkında bir fikir veren bir SERP yer paylaşımı özelliği vardır.

Arama sonuçlarının altında, bir Google araması yaparken MozBar’dan yararlanıyorsanız Alan adı yetkilisi numarası ve sayfa yetki numarasıyla ilgili bilgileri alırsınız.

Arama sonuçlarının büyük markalar tarafından domine edildiğini ve alan adı yetki numaralarının erişiminizin dışında olduğunu düşünüyorsanız, arama sonuçlarının içeriğinin alaka düzeyine bakmanız gerekir. Google, bazen, arama ile alakalı herhangi bir kaliteli içerik bulamamakta ve bunun yerine, büyük markaların, sorguya biraz yakın olan yetkili web sitelerinin sonuçlarını göstermemektedir.

Eğer durum buysa, o zaman web sitenizde bu arama terimiyle ilgili bazı alakalı ve bilgilendirici içerikler yazıyorsanız, yüksek sıralamaya sahip olursunuz.

Ancak, farklı markalardan ve web sitelerinden çok sayıda alakalı içerik
bulursanız, web sitenizdeki anahtar kelimeler için başka bir niş bulmak için yola devam etmeniz daha iyidir . Bu bilgileri kullanarak anahtar kelime listenizi düzenleyebilirsiniz ve tüm anahtar kelimelerinizi atmanız, ancak bunları akıllıca değiştirmeniz gerekmez.

Anahtar kelime araştırması ve budama, birçok karar ve karar verme sürecini içerir.

Bir anahtar kelimeyi tutma veya atma kararı oldukça önemlidir ve zor bir karardır. Ama bu profesyonel SEO uygulamasının en önemli şey. Akılda tutulması gereken şey, mükemmel şeyin iyinin düşmanı olmasına izin vermemelisiniz.

Web siteniz için anahtar kelimeleri planlamak ve daha sonra çok fazla anahtar kelime doldurmaksızın bunları akıllıca kullanmak için bunu kullanın.

Anahtar Kelime Araştırmalarında Kalite Güvencesi

Acemi Pazarlamacılar İçin Anahtar Kelime Araştırma Kılavuzu

Anahtar kelime araştırması yaparken yanlış rotaları takip etmek ve
anahtar kelime araştırmasının her adımından sonra hızlı bir kalite güvencesi sağlamanız önemlidir.

  • Anahtar kelimelerinizi genel temalarda düzenleyin; Web sitenizde anahtar kelimelerinizi düzenli bir şekilde kullanın. Belirli bir nişe hedeflenen tek bir anahtar kelime listesiyle başlamak iyi bir stratejidir, ancak yavaş yavaş ilgili anahtar kelimelerden oluşan birden fazla listeye geçiş yapmanız gerekir. Araştırma konusunda az daha ilgilenin. Çünkü, kullandığınız tema veya site hakkında bir şey yazacaksanız ilk önce ona uygun olarak anahtar kelime bulunmalıdır.
  • Asıl web sitesini akılda tutun  Anahtar kelime eşlemesi çok önemlidir ve
    anahtar kelime araştırmasıyla birlikte yapılmalıdır. Seçtiğiniz anahtar kelimelerin web sitenize ve içeriğine doğal olarak uyacağından emin olun. Anahtar kelimeleri, herhangi bir alakası olmadan, sadece uğruna eklemeyin.

Sonuç

Anahtar Kelime Araştırma Kılavuzu

Hedeflediğiniz anahtar kelimelerin veya kelime öbeklerinin web sitenizle alakalı bir anlamı olduğundan emin olun. Anahtar kelimenin amacının, kullanmayı amaçladığınız şeyle eşleştiğinden emin olun.

Google algoritması bazen bu tür nüansları filtreler, ancak çoğu kez filtrelenmez ve sonuç kullanıcı için alakasızdır ve kullanıcı arama terimini değiştirir.

Hedeflenecek anahtar kelimelere karar verirken bunu göz önünde bulundurun

Anahtar kelime araştırması ve anahtar kelime eşlemesi kavramını ve ayrıca SEO akışına atlamadan önce anahtar kelime araştırması ve planlayıcı araçlarının kullanımını anlamak gerekir.

Eğer doğru bir anlayışla başlamazsanız,
yanlış SEO stratejisinde aylar süren çabaları boşa harcarsınız ve böylece zaman ve para kaybına yol açarsınız.



Yorum Yap
0 Yorum yapan